23948sdkhjf

Coop sparer på tilbudsaviserne

Tilbudsaviserne har ændret udseende i Coop-koncernen på grund af den nuværende energikrise og stigende inflation

Inflation og energikrise har ramt de danske supermarkeder og deres varer på prisen. 

Men også tilbudsaviserne lider under de nuværende kriser. Således har det været svært for supermarkedernes distribution at skaffe papir nok til at kunne levere de fysiske tilbudsaviser i danskernes postkasser. 

Det fortæller Heidi Kessler, der er senior marketingschef i Coop, til Mediet Markedsføring

- Det har været så grelt, at vi nogle gange har haft svært ved at skaffe papir til tilbudsaviserne, og sådan har det aldrig været tidligere, siger hun til mediet. 

Det er blandt andet prisstigninger på 30 procent på papir, der har medført, at Coop er blevet tvunget til at nytænke deres tilbudsaviser.

Blandt andet fortæller Heidi Kessler, at man har ændret i størrelsen på tilbudsaviserne samt ændret i antallet af sider i dem. 

Alt sammen er det dog tiltag, som, bemærker Heidi Kessler, kunderne ikke burde mærke til. 

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078